فیزیک در دانشگاه صنعتی قوچان
فیزیک در دانشگاه صنعتی قوچان

فیزیک در دانشگاه صنعتی قوچان

آزمون های میان ترم دوم درس الکترومغناطیس از فصل سوم

سلام

همزمان با آزمون جمعه28 آذرماه، ساعت 16-18 در سامانه آنلاین جهت پاسخگویی حاضر هستم.

موفق باشید

کلاس های درس فیزیک 2 کد شماره 1

سلام

کلاس  فیزیک 2 کد شماره 1 فقط این هفته به جای

روز پنجشنبه 27 آذرماه ساعت 17 در

روز دوشنبه 24 آذرماه ساعت 17برگزار می گردد.

موفق باشید

کلاس های درس الکترومغناطیس

سلام

با توجه به برگزاری آزمون در روز پنجشنبه 27 آذرماه، در این روز کلاس های درس الکترومغناطیس

برگزار نمی گردد.

بنابراین کلاس های این هفته در روز یکشنبه 23 آذرماه، ساعت 11 برای کلاس الکترومغناطیس با کد شماره 2 و

ساعت 15 برای کلاس الکترومغناطیس با کد شماره 1 برگزار می گردد.

با تشکر

آزمون های میان ترم دوم درس الکترومغناطیس(بسیار مهم)

سلام

آزمون های میان ترم دوم درس الکترومغناطیس از فصل سوم در تاریخ های

جمعه28 آذرماه، ساعت 16-18 و

پنجشنبه 4 دی ماه ساعت 11-13 برگزار می گردد.

لارم به ذکراست،  هرکدام از دانشجویان عزیز می توانند به دلخواه خود در هرکدام ازآزمون ها و یا هردو آزمون شرکت کنند.

بدیهی است در صورت شرکت در هر دو آزمون، نتیجه آزمون دوم ملاک خواهد بود.

موفق باشید

آزمون میان ترم اول درس فیزیک 2 روز پنجشنبه

سلام

آزمون میان ترم سوم درس فیزیک 2 امروز پنجشنبه 20 آذرماه در حال برگزاری است و

من در سامانه آنلاین جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی حاضر هستم.

موفق باشید

آزمون روز سه شنبه

سلام

آزمون روز سه شنبه 18 آذر ساعت ۱۹ آغاز و ساعت ۲۱ پایان می پذیرد.

من هم اکنون در سامانه آنلاین حاضر هستم .

در صورت هرگونه مشکل در بارگذاری پاسخ ها می توانید ایمیل کنید.

h.jafarzadeh@qiet.ac.ir

موفق باشید

آزمون روز دوشنبه

سلام 

آزمون روز دوشنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۹ آغاز و ساعت ۲۱ پایان می پذیرد.

من از ساعت ۱۹:۳۰ در سامانه آنلاین حاضر هستم و بنابر این کلاس همزمان برگزار نمی گردد.

موفق باشید 

آزمون میان ترم اول درس فیزیک 2

سلام

اولین آزمون میان ترم فیزیک 2 از سه فصل اول در تاریخ های

دو شنبه 17 آذرماه ساعت 19-21

سه شنبه 18 آذرماه ساعت 19-21

و پنج شنبه 20 آذرماه ساعت 11-13

برگزار می گردد که دانشجویان می توانند در هرکدام از آنها شرکت نمایند.

موفق باشید

با سلام

من همزمان با  آزمون میان ترم دوم از فصل دوم   ساعت 15 تا 17

روز یکشنبه دوم آذرماه ردر سامانه آنلاین دانشگاه جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان حاضر هستم..

موفق باشید